Kızlar kızım iki aylık sadece anne sütüyle besleniyor az önce kakasını yaptı gazla beraber ama çok fazla yaptı sulu gibiydi açtığımda hala su gibi vardı bezde çok fazla yaptığı için mi böyle ishal midir bugün bir kez yaptı epeydir ıkınma sonucu zorla yaptı onuda