kubrace hiç olmaya da bilirdi ☺️ benim olmadı mesela annem beyin kanaması geçirdi stresten üzüntüden sütüm kesildi 3. Ayda çok çaba sarfettim ama olmayınca olmuyor aşkım bebeğime işkence mi yapayım mama verdim … şimdi ek gıdaya geçtik maşallahı var anne sütü alanda bir almayanda buna emin ol önemli olan tek şey büyüyüş şekli sadece anne sütü alan sağlıksız bebek te çok yaramayanda çok mama alıp hiçbir sorunu olmayanda, olanda … içini rahatt tut kimseye kulak asma bebek senin bebeğin. 🩵