nursena4201 valla canım ben nurse harves içirdim bir iki baktım kötü bıraktım, colex var nursenin şurup yine kötü yaptı bıraktım bir sürü duruyordu içinde sonra zinco aldım bıraktım 🤦 sonra biogaia yine kötü yaptı bıraktım içi doluydu hep. Sonra relactas damla aldim bıraktım çünkü kabız yaptı. Özelde 3 Doktor vardı 2 şu gaz damlası söyler gönderirdi bir doktor ona hiç gitmedim giden ve bebeği kolik biri ile karşılaştım ve doktor demiş ki gaz damlaları para tuzağı bebeğinizi boşuna içeriğini bilmediginiz ilaçlara durdurk yere maruz bırakmayın zamana bırakın gaz damlası yerine probiyotik kullanın. Ve masajlar yapın izin verince keyfi yerinde olunca demiş. Benim gittiklerim de o olmadı bu bu olmadı şu diye diye saçmaladı ya