gizem_gzm Merhabalar bugün oğlumu doktora götürdük son 3-4 gündür sürekli kusuyordu anlattıklarıma göre doktor reflü olabilir dedi ve günde 2-3 çay kaşığı sarı kantaron yağı içirmemi önerdi benim aklıma pek yatmadı 3 aylık bebeğe verilir mi ki hiç böyle bişy duyan var mı vermeyi düşünmüyorum açıkçası ama sürekli kusması da kötü bişy
Edaela Bnm ikizlerimin biri reflu boke bişeyi hiç duymadım mama yiyolar ar mama kullanıyorum kusmasi azaldı. Eğer anne sütü alıyorsa sütünü sağ anne sutu koyulastirici var eczaneden aman gibi içine ondan az bişe koy ole ıcir