balbadem48 Arkadaşlar doktorumuzun önerisi ile 4,5 aylık kızımla tadıma başladık 2 gündür havuç veriyorum ama kakasında havuçlar sindirilmemiş yani görüyorum normal mi
3kedili2bebekli balbadem48 evet normal o aylarca sürüyor endişe edecek bir şey yok çok renkli şeyler yiyince de renkleniyor kaka bütün halde de çıkıyor normal
aslananne27 balbadem48 normal canım 1 yaşında kivi vermiştim kakasinda çekirdekleri çıkıyor du 😂😂 geçen simit verdim eline yedi kaka da susam 😂😂😂
selensrdg balbadem48 balbadem48 en son 4.5 aylıkken nasıl veriyorsunuz onu merak ettim. Benimde bebegim 4.5 aylık da
balbadem48 aslananne27 ay çok komik bu çocukların işleri ya garibime gitti de sormak istedim teşekkürler ☺️