nurkync 4 ay 1 haftalık. Geçen haftalarda çok şiddetli meme mama reddi, ağlamalar,uykusuzluklar çektik. 4.ay atağı dedim herhalde , bir süre normale döndü derken şu an beslenmesi iyi ama uyku berbat halde. Gündüz uykusu hiç yok desem yeridir. Uykusu geliyo dediğiniz gibi esniyor ,uyutmaya çalışıyorum mız mız ediyor ağlıyor falan uyumuyor . Gözleri kapanıyor ama dalmıyor. Ben de ne yapacağımı şaşırdım . Bir çözüm bulamadım. Ben de burada beklemiş oluyim belki tecrübe aktaran biri olur😓