3kedili2bebekli ysmnabd nerdeyse hiç bir bebek tadimda iştahlı olmaz çünkü yeni bir deneyim sadece yumuşak diye belki yoğurt sever o kadar dert etmeyin tadini alması yeterli
Ccyyln ysmnabd maalesef hiç beğenmedi ek gıdaları. Yedi aylık şu an en fazla 1 çay kaşığı yiyor o da yani tiksine tiksine. Sadece çorba yaparsam biraz içiyor.
ysmnabd Avakoda verdim yumuşaktı ama sürekli agzından çıkardı çok zorlandım asla yemedi en son ağladı. Acaba tek bizde mi böyle oluyor
3kedili2bebekli ysmnabd kendiniz yaparsanız iyi olur kimsenin yaptigi yoğurda mayasina guvenmeyin hazır paketli zaten hiç guvenmeyin pastörize süt alıp aktivia ile mayalayabilirsiniz