Eşim bi kaç gündür böbrek sancısı çekiyor taş var böreğinde kronik olarak böbreği taş üretiyor şimdi gene başladı bi kaç tane taş var en büyüğü 2 cm olmuş bende git kırdir taşları sürekli böyle acı mı çekeceksin dedim daha önce de taş kirdirdi ve ozamandan sonra çok korkuyor stent mi ne onu çıkarırken çok acımış gene cesaret edemiyor özele Git dedim ona da gücümüz yetmiyor acaba gidip devlet dokturuyla konuşsa anestezi verirler mi ? 1 haftadır hem onun canı çıktı hem bizim ne bilim doktorlar başhekim falan konuşup anestezi yaparlar mı acaba??