Sksjsjjsks Sedaalya benimde öyle belki 😵💫 kollarım aşırı uyuşuyor halsizlesiyor başım ağrıyor sizin belirtiler neydi
Sedaalya Sksjsjjsks bende de kol uyumuşması,baş ve işaret parmağında ağrı oluyor. Hatta kolum hafif şiş. Çaydanlığı alırken zorlanıyorum mesela yada sağ kolumda bişey taşırken falan
Sedaalya Sksjsjjsks fizik tedaviye başladım boyun düzleşmeside var bende. Düzenli eğzersiz yapınca ağrılarımda azaldı birazcık