Sungerbob 4 kasımda 2 yaşını dolduracak kızım sadece emerek uyuyor, uyandığında sadece ve sadece emerek dalıyor, sabır taşı hazırda bekliypr ama ben hazır değilim, bi kere denemiştim ama kriz geçirene kadar ağladı, ama yaşını doldurunca kararım kesin biraz dinlenip keseceğim, sabır taşını görünce iğreniyor zaten koku ve tadını aldı mı yaklaşmıyor, ama bizim tek sıkıntj emerek uyuyor olması, onu da öğrenecek bi şekilde