Selamlar, bebeğim 9 ay 20 günlük. Yaklaşık 20 gündür özellikle uykuda gözlerini çok kaşıyor. Alerjik bir durum gibi gelmiyor çünkü hiç kızarıklık yok. Gündüz de kaşıyor ancak gece çok daha fazla. Uyku esnasında kaşımaya başlıyor ve kendini uyandırıyor. Bu sabah uyandığında burnunda hep çizikler vardı kaşımaktan:( böyle bir durum yaşadınız mı doktora da kontrolü sırasında sordum ama pek bir yorumda bulunmadı. Çok üzülüyorum bu haline