Kızlar bebeğim 16 aylık günde 2 max 3 kez süt içiyor formül mama yani sabah kalktığında, bazen öğlen çok az istiyor birde yine gece uykusuna geçmeden üstüne su da içiriyorum ama ağız kokusu var iki ön dişi var dişleri çıkmadı tam çürük yok yani başına gelen var mı doktora gideceğim sütten mi acaba ya aklıma başka bişey gelmiyor 😓