Bizde 8 ay 7 günlüğüz. 8 aya girdikten sonra iki uykuya düşürmeye başladım, çünkü 3 uykuda gece çok sık kalkmalar başlamıştı. Sizin dediğiniz problem çok sık oluyor. Çünkü her sabah aynı saatte kalkamayabiliyoruz, eğer saatler denk gelmezse 15-20 dk sarkıtmalar yapıyorum uyku saatlerinde. Birde şöyle deniyorum, diyelim ilk uykuya 3 saat sonra geçtik, ikinci uykuya 3 buçuk saat sonra yatıyorum. Gece uykusunada son uyanıştan yaklaşık 4 saat sonra falan yatırıyorum. Bir iki gün huysuzlanıyor ama sonrasında o zaman aralığına alışmaya başlıyor