Merhabalar bize ananeler babanneler uyku tulumu almislar ama hepsinin tog değeri 2. Evimiz gece 22 24 derece arasında oynuyor. Ama bilirsiniz haziranın ayının 22 derecesiyle kasımın 22 derecesi ayni degil 😂 Bu tulumları içinde hiç birsey olmadan giydirsem olmaz mı? Cok sıcak mı olur yine? Şuan eşimle pijama ve elyaf yorganla yatiyoruz geceleri. Mantıken bu cocuguda askılı aklet ve 2 tog tulumla yatirmam gerek degil mi?
Sizce ne yapmalıyım