Emzirme danışmanı biberon vermememi söyledi. Sağıp kaşıkla veriyorum ve emziriyorum ama emerken boğazına kaçıp öksürüyor rahat bi şekilde ememiyor tazyikli geldiği için huzursuz emiyor galiba. Emerken bazen kızarıyor nefes koordinasyonunu tam yapamıyor galiba tazyikten midir nedir bilmiyorum. Sakin ve huzurlu bi şekilde emmesini istiyorum. Benim yaşadığım durumu yaşayıp düzelten var mı içinizde acaba ne yapabilirim tecrübeli anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var