dilos6 bığulmuyor ama peş peşe fışkırarak baya miktarda kusuyor. Doktorumuz günde iki kez dedi ama bazı şeyleri sormayı unuttum cevaplayabilirseniz sevinirim. Normalde mama kullanmıyoruz sadece anne sütü kaç gün kullanıcam kutu da iki paket var bitene kadar mı ? Bide bir ölçeğe süt miktarı farkediyormu acaba?