Merhaba anneler👋Son zamanlarda yakalanıp atlatan var mı?Dün akşam ağzında çıkan yaralardan şüphelenip doktorumuza attık fotoğrafı o da blr kür yazıp yolladı.Bugün başladık kullanmaya.Sürekli ağlıyor,acıyor diyor 🥲Ne yapacağımızı şaşırdık.Atlatan varsa kaç günde normale döndünüz?Paylaşırsanız sevinirim 🙏🌸