Noname21 kızım 3 gün kabızdı oldu hiç önemsemedim. Aylar yıllar sonra arkadaşlarımla kahve içmeye çıktım cafede yaptı mı. Islak mendilimi unutmuşum üstü başı zaten battı. Bu yazda arkadaşım havuzuna davet etti. Benimki yine orda yaptı. Havuz battı. Evine girdim altını bağlamaya durmadı kaçtı derken kadının evini de batırdık. Yemin ederim çok mahcup oldum . Utandım. Evde hiç başıma gelmeyen şeyler.