Benim de kızım 2 yaşında yediklerini yere döküyor, sürekli ev dağınık. Gebeyim. Çalışıyorum. Kafaya taksam çocuğuma kızacağım, büyümesini bekliyorum. O an öfkelendiğimde dikkatimi hemen başka bir şeye veriyorum. Çocuk bunu yaparken kasıtlı yapmıyor, niye yapıyor onu da anlamıyorum ya ama çocuk dünyası böyle sanırım.