Deletedmom_216
Benimki kitlemedi aslında 😂 salak ben yapamadım o ayrı benimki de ikinci el ama kutulu faturalı alan kişi paraya çevirmek için almıs kullanmamış bile parolamda kolaydı ama nedense yapamadım android olsa içinden geçiyorum bir şekilde yapıyorum ama Apple farklı bir dünya sahibine kıtlendi yazısı geldiyse ve parolayı unutuysan numara da senin üstüne kayıtlı degilss telefon artık çöp oluyor baypas yapılıyor mus ama o zamanda sim Kartı kullanamıyor mussun artı telefonu yanlısıkla sıfırlasan bu sefer tamamen geçmiş olsun 😁 dun beynim yandı