halin00 Kızlar bebeğim tam altı aylık. Doğduğundan beri bu iz ensesinde var ne oluyor acaba bu? (Aslında daha belirgin rengi ama fotoğrafta az çıkmış)
beybiliko halin00 kızımda da var, somon lekesi olarak geçiyor, büyüdükçe daha da soluklaşıyor, herhangi bir zararı da yok bebeğe
Dmt-01 halin00 benim kızımda da vardı küçükken bazen kaşıyordu hatta kan kırmızısı bildiğin yani ama geçti artık yok görünmüyo yani şuan 5 yaşında uzun zamandır yok
evdekianne Bizde de vardı doktor doğum izi büyüdükçe geçer dedi ilk başlar böyle belirgindi yaşıma girdi hafif azaldı
ByAslan halin00 oğlum 2 aylık aynı böyle kıpkırmızı doktora sormayı unuttum ama benim aklım acaba gül lekesi mi gibi geldi ama yorumlarda geçenlerde varmış belki büyüdükçe bizimkilerinde geçer
EsrraZ halin00 benim kızımda da var ağlayınca daha netleşiyor alnındaki de yarım ay şeklinde normalde daha silik ama sıkınca kendini daha belirgin oluyor doktor zararsız geçer ergenlikte yine çıkar sonra kaybolur dedi
smy17 halin00 oğlumda da var 🥹 hatta iki kaşının ortasında da var 7-8 aya kadar belirgindi böyle ama şu an baya soluklaşmış ben doktora söylemedim ama Osman Gönülal falan normal zamanla geçiyor demişti.