Doktora gitmeniz gerekli ve antibiyotik kullanmanız gerekiyor yoksa dış dikişlerdeki iltihap yayılırsa içe geçme ihtimali var sezeryan doğum yaptım ama benimde iltihap olmuştu yaradan akıntı geliyordu doğum travmasından sonra gitmek istemedim doktora baktım arttı gittim ve 1 antibiyotik hap ve krem verdi 3. Gün geçti boşuna çekmişim yani acısını dedim