buddyx Melisa0007 suluk kısmımın altında tıpa var onu açarsanız daha fazla su gelir ama akıtma yapar o zaman da
likeli Melisa0007 bizdeki de öyle. Benim kızım pipetli olanı pek sevmedi. 360 derece alıştırma bardağını çok seviyor en rahat ondan su içiyor.
Zeynep111 Melisa0007 ilk aldığınızda pipetin altında yuvarlak olan yerde şeffaf bant gibi var çokarın geliyor
Melisa0007 buddyx öyle de denedim daha yeni aldık ama pişman oldum oğlum yoğun akışta su içebiliyor çok övüldüğü için aldım ama bu da çok az su geliyor
buddyx Melisa0007 ikizlerimden biri munchkin ile içebiliyor ama bir kızım içemiyor ona phlips aldım daha rahat çok su içiyor
ymc516_ Evet bende ilk denediğimde çok zor bebeğim çekemez demiştim. Pipetle su icirme tekniğini denedim normal pipetle videoları var sonra oğluma bu sulugu verdim gayet çekti. Emme refleksleri çok güçlü öğrenir merak etmeyin