Bebeğim henüz 14 günlük. Stresli süreçler yaşadık sütüm yetersiz malesef. Önce yarımşar saat 2 göğsümü emziriyorum yani toplam 1 saat. sonra sağdığım süt varsa onu veriyorum. Nadiren bu şekilde doyuyor. Doymadığı zaman mecbur mama veriyorum. Sağdığım süt yoksa mamayı 3 ölçek içiyor varsa 2 ölçek civarı. Hem yarımşar saat emip hem sağılmış sütü içip hemde mama içiyor anca doyuyor nasıl olabilir? Buna rağmen doktor kilo alımı fena değil daha iyi olabilir dedi. Benimle aynı durumda olanlarda tecrübelerini paylaşabilir mi?