Oğlum 17 aylık , günde en az 3 kere kaka yapıyor bu sayı bazen 5 e çıkıyor . Diş çıkarma sürecinde tamam anlıyorum ama şuan dişte çıkarmıyor yani en son 2 diş patlattı ama şuan uzamışlar bile biraz onun etkilediğini düşünmüyorum. Zaten devamlı böyle ek gıdaya geçtiğimizden beri diyebilirim. Doktorada sormayı hep unuturuyorum bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar ? ne yerse yesin az ya da çok mutlaka arkasından kaka yapıyor