Bebeğim üç buçuk aylık doğduktan sonra iki üç hafta içinde gece gündüz uykusunu ayırt etmeye başladı . Gece uykusuna en başından beri çok geç geçiyor hatta 2 yi 3 ü bulduğu zamanlarda oluyordu şimdi bayadır 11 12 arası ( nadiren 9 buçuk 10 gibi olduğu da oluyor ) gece uykusuna geçiyor ve nerdeyse öğlene kadar kesintisiz uyuyor. Acıktığı zaman tepinip elini emmeye çalışıyor ama uyanmıyor gözünü açmıyor ben anlıyorum emziriyorum zaten 5 e kadar acıkma uyanması da olmuyor . Yani uykusunda besliyorum bu şekilde 11 12 ye kadar uyuyor hatta bugün bu saat oldu hala uyuyor . Hiç böyle öğlene kadar uyuyan bebek duymadım normal midir acaba . Kan değerlerine baktırdın mı diye soran oldu bi tedirgin oldum normalde sıkıntı yok tabi de. Bu arada gündüz uzun uykusu yok kısa kısa keyfi geldikçe uyur hemen uyanır . Gündüz uzun uyuduğu nadir .