jdjdjf Bebeğim geçen hafta bugün rota aşısı oldu. Üç gün kan lı kaka oldu. Cuma cumartesi pazar kan yoktu pazartesi yine kan oldu . Cumartesi de sürekli kusmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım doktor Allerji reflüyü tetikliyor zaten gastrotus baby günde üç kez 1 çay kaşığı başlayalım dedi. Bu durumu yaşayan var mı geçici midir?? Zaten kilo alımı yok denecek kadar az kustukça üzülüyorum
Onder53 jdjdjf rota süt alerjisi olan bebeklerde yan etki yapıyor . Çünkü canlı aşı bu zayıflatılmış bağırsaklar hareketleniyor Kanda kaka var ise büyük ihtimalle diğer dozu önermeyecek doktorunuz . Çocuk Alerji doktoruna gidip muayne olun. Ona göre size süt ürünlerini kesin deyip diyet önerebilir. Farz edelim alerjik değil kakada kan varsa kesinlikle takip edin. Foto çekip doktorunuza atın mesela. Doktor hekim onaylı Probiyotik alın bağırsaklar düzenlensin.
Cnnhous jdjdjf Benim bebeğimde 3,5 aylıkken rota aşısı aldı rotadan önce 1 kere bile kusması olmayan bebeğim rotadan Sonra hergün kustu şuan 4,5 aylığız hala geçmedi rotadan sonra alerjimiz olduğunu öğrendik sanırım rota aşısı alerjiyi tetikliyormuş
babymomm07 Nasıl oldu canım düzeldi mi bebeğin bende rota aşısı yaptıracağım sen böyle deyince bir korktum
arvengirl Benim bebeğim 7 aylık ve rota damlasıyla beraber menenjit aşısı da oldu buna rağmen ne ateşi çıktı ne kusması oldu sadece biraz huzursuzluk yaptı. Sanırım herkese aynı etkiyi yapmıyor