mgkurt bebeğim 20 günlük ıkınıyor sürekli gaz çıkışı var fakat tuvaletini yaparken zorlanıyor gibi artık bu sorunu yaşayan oldu mu? ishal gibi olmasına rağmen sıçamıyor çocuk
butterflyy_ mgkurt normal annesi bağırsakları alışıyor bebeişiiinnn gaz çıkışı varsa kabız değildir mesela bağırsakalrını genişletiyor
senalp18 mgkurt benim bebeğim 3 aylık hala öyle hem gazdan ıkınıyor hem kakadan ama çoğu gaz oluyor tabi
Divayorgunxx mgkurt wtkili cozum yok bizde oyleyiz masaj yapiyorum ayaklarni karnina itip bekliyorum.son care lavman fitil uyguluyorum.hic bisey bulamazsam katı el sabunu kullaniyorum
butterflyy_ mgkurt canım benim çok küçük daha bu ayları bulur daha sonra düzeldi dersin ek gıda ile kabızlık sorunu yaşamaya başlarsın olmadı probiyotikli damla oluyor d vitamini ile birlikte bize onu vermişti doktorumuz