Merhaba kızlar bebeğim 33 aylık benle cok inatlaşıyor beni dinlemiyor anne git anne gitsin yapıyor yolda yürüyoruz mesela başka yerden gecmek ister ben yok desende gecer ben gelmiyorm diyorum beni dinlemiyor korkmuyor tek başına gidiyor ben arkadan takip ediyorm o beni görmüyor ama bayağı ilerliyor arkasına dahi bakmıyor yaşıtlarıyla oynarken kaba oynar oyuncak fırlatır hatta çoğu zama tek başına oynar bikac kişi dedi hiperaktif olabilir de bilemedm benim gibi şeyleri yaşayan varmı aranızda