ArvenMom 20 lik derdi şu anda bende de var. Kafamda bin tane soru işareti ile birlikte. 4 tane yirmilik hiçbiri gömülü değil ama doğumdan sonra fark ettim ki çürümeye başlamışlar, çok gerideler ve bakımı çok zor o kısımların. Şimdi aldırmaya kalksam emziriyorum antibiyotik almak istemiyorum, güçlü ağrı kesici leri de aynu şekilde. Hepsini ayni anda alir mi almazsa ne kadar uzar. Bu süreçte nasıl emziririm. Verilen anestezi nin etkisi olur mu. Iyilesme sureci nasil olacak. Bebeğime bakacak birini yanima cagirmali miyim. Şimdi o da diş çıkarma sürecinde ve huysuz. İkimiz üst üste fazla mi olur, psikolojim bunu kaldirir mı…..???