blairwaldorf vallaha bi an kendimi gordum bende cok cektım cok zor cıdden yasayan anlar halinizi bana da cok dedıler cunku hergun aglıyordum psikolojik olarak bitirdi beni ama kesmek istemedim bız 3 aylıkken grıp olduk 4 gunde gectı suan kızım 9 bucuk aylık 2 haftatır grıp ve yenı geciyor anne sutu farkı cıdden cok önemli asla kesin diyemem ama insan cok etkileniyor ben once sag gogsumu kestim sürekli oluyor dıye zaten 1 ayda acı cektım o kesilene kadar tek gogsumle 2 ay sagdım oda cok sık mastıt oluyordu dayanamadım oda 1 ayda kesildi ıkısını asla aynı ayna kesemezmişim kesmek bıle cok zordu Allah yardımcınız olsun 🥹🤲 ha suan mama alıyor evet cok rahatladım zaten yerınde durmuyor sagsam nasıl yapardım hıc bılmıyorum 🤦🏻♀️ bız hıc mama kullanmadık o yuzden 1 hafta once kesmeden mamaya alıstırdım şükür yadırgamadı, 🥹