Diana2306 Hanımlar iyi akşamlar rota virüsü aşısı yaptıran var mı bu konu hakkında düşüncelerinizi alabilir miyim?
Mom9 Diana2306 2 dozunu da yaptırdık hiç bi sıkıntı olmadı. Kalabalık bi şehirde yaşıyorsanız şart bence. Etraf mülteci, aşısız çocuk kaynıyo. Hafif bi şekilde atlatmak için yaptırmak lazım
bengiben Diana2306 tam 3 aylıkken. İkinci doz 5 aylıkken olacak. Kusma ve ishal yan etkisi deniyor. Bizde kusma olmadı. İshal de olmadı ama gün içindeki kaka sayısı arttı.
Diana2306 Mom9 aynen her taraf mikrop yuvası oldu Ocak 31 de 3 aylık olacak şubatın ilk haftası yapılacak aşı doktor 3 ay 10 günü geçmesin dedi 2 aylıkken yapılacaktı o zaman da 3 tane aşı yapılıyor diye yaptırmadım hepsi üst üste gelmesin diye yapılacak önümüzdeki hafta
Diana2306 Super_anne3434 evet yeğenlerime yapıldı biri yaptırmadı oda amip oldu sürekli hastane serum tedavisi oluyordu bende öyle bir şey olmadan yaptırıcam bu hafta
azzzra Diana2306 3. ve 5. aylarda iki doz olarak yaptirdik; hicbir yan etkisi yok, rotavirus bebeklerde cocuklarda agir seyreden ishal yapiyor, asiyi yaptirmalisiniz, asi en fazla biraz ates yapar, calpol ile tolere edersiniz
Superisi Diana2306 biz yaptırdık 1 hagta ishal ilk gecede huysuzluk yaptı ateş düşürücü verdim geçti sonra
Hakaninannesi Biz 5 gün önce yaptırdık 3 aylık yani. İshal olmadı ama o gün 3 kere kaka yaptı.menenjitle aynı gün yaptırmıştık akşam biraz ateşlendi ama ateş rotadan mı menenjitten mi bilmiyorum.ikinci dozlarını 5. Ayda olucak