Ranabyram ben bunu giydirmeye başlamadım ama evin içi bizim sabit 25 derece şuan giydirsem sadece zıbın giydiririm içine ama sizin derece bi tık düşünmüş ince alt üst giydirip üzerine bu tulum daha iyi olur sanki deneyin. Terli olmazsa gece bu, şekilde devam edersiniz çok terlerse de sade zıbınla denersinz