merhaba,bebeğim 4.5 aylık emmeyi bıraktı mamayla beslenmeye başladı ama 2 haftadır kabızlık sorunu var çığlık çığlığa aşlıyor hastanede fitil atılıp kaka yapınca rahatlıyor demir ilacı yapıyor olabilir mi alerjik bir bebek maması falan değiştirildi lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ? Alerji mamasıyla düzelmezse çocuk gastrous götür dedi doktorum bağırsak kısalığı olabilir ama bundan önce asla böyle bir probşem yoktu günde 4 kere bile kaka yapan bir bebekti emerken