Kbr_ea benim yıllardır öyle.Dikkat edersem düşüyor ama dikkat etmezsem hemen yükselir ve 3 aylık şeker ölçümüm yüksek çıkıyo.MEcbur diyet yapıyorum ve öyle sadece şekeri keserek değil.Ben adanalıyım belki bana zor geliyodur ama paça,ciğer,sakatat yasak,tereyağ yasak,Kuru meyveler yasak su böreği mantı poğaça bunlar hep yasak ama diyetisyenim tamamen yasak değil sadece ayda bir kez mesela yiyebilrsiniz abartmadan dedi.Beyaz ekmekten pirinçten uzak dur dedi.Hadi diyelimki pirinç pilavı yedin yanında patates olmasın dedi gibi gibi..Benim tirodimde var aynı zamanda.Bence eve kendiniz rastgele ölçüm yaparak kendinize teşhis koymayın.Gidip dahiliyeye bi test verin kafanız rahatlasın