Newmomm345 Kızlar sağlık ocağındaki ebe normalde arardı 9 ay 5 günlük oldu aşınız var diye aramadı zorunlu mu acaba kendim aramadan gitsem yaparlar mı ve önemli bir aşı mı bilginiz var mı
ppzeynep Newmomm345 Zorunlu değil ama ararlar. Ben arandım ama yaptırmak istemediğimi söyledim. Zaten 1 yaşında yapılıyor aynı aşının aslı. 9.aydaki az miktarda bir ön doz. 3 aylık riski göze aldım.
nnoktaa Newmomm345 birçok yerde 9. Ay aşısı bulunmuyormuş. Bizim ebe nasılsa 1 yaşında yapılacak demişti. Belki sizin sağlık ocağında da aşı olmadığı için aramamışlardır.
defnemiraybebek Newmomm345 bize önceden söylemişti 9 aylık olduğun da aşı var ama yaptırmak istemezsen yaptırma diye hoş ben yaptırdım riski göze almak istemedim
brn06 Newmomm345 bizim doktorumuz yaşadığımız il kapsamında uygun gördüğü için yaptıracağız, bu 9. Aydaki kızamık aşısı sadece, 1yaşta kızamık kızamıkçık kabakulak aynı aşının içinde oluyor
papatyaebru Newmomm345 bize 9. Ayda erken gelin kan alacağız demişti bu ayın sonunda gideceğiz bakalım aşı yapılacak mı bilmiyorum
KuzeyinAnnesi03 Newmomm345 hayır zorunlu değil zaten böyle bı aşı yok normalde kızamık salgını çoğaldı o yüzden sağlık bakanlığı istiyor yaptırdık isteğe bağlı yapılıyor istemezseniz yapılmıyor ama kesinlikle yapılması lazım 🙏
bayar Kızlar çocuğum süt alerjisi var ama yumurta beyazı da heryerini alerji yapıyo yaptırsam mı acaba
hlyyy Bizi çağırdılar yaptırdık bugün, zorunlu olmadığını daha aşıyı yaparken söyledi ama önceden bilsem de yaptırırdım herhalde
Newmomm345 hlyyy bende bugün yaptırdım huysuzluk vs olmadı sizde bi sorun var mı şimdi uyutuyorum inşallah gece ateş olmaz