Kızlar cevap verirseniz çok sevinirim. Satilik daire bakıyoruz oralardaki evler bizim yaşadığımız yere göre baya uygun. Kira getirisi olur mu ? Halkı nasıl ? Aldığımıza değer mi ? Düşüncelerinizi merak ediyorum. Orda yasamayacagiz yatirimlik düşünüyoruz.