Başıma bu nasıl geldi inanamıyorum olayın şokunu atlatamiyorum.
Banyo oturağı var ya vakkumlu onu yemek masasının ortasina koyup yemek yediriyordum herzaman. Bugün bı anda kahvaltısını yaptırdım bı baktım oturakla beraber fayansa düştü kafa üstü çıldırdım eşim sesi duyup uyanıp koştu. Kusma gözlerde kayma yok ama korkuyorum doktorumuza mesaj attım cevap bekliyorum.. tomografi çektirmek gerekir mi . Götüreyim mi . Keyfi yerinde 5 dk ağladı sustu. Eşimde bana kızıyor ağlıyorsun çocuğu korkutuyorsun kendine gel diye. Çocuk bu dusenkalka büyüyecek diyip beni iyice sinirlendirdi neydese 90 cm yükseklikten düştü çok korkuyorum ama kıpır kıpır kafada şişlik yok 11 ay 6 günlük