Bebeğim o zamanlar gazını hep bacaklarını kaldırdığımızda yapardı ama öyle böyle bir çıkarma değil bütün içindeki havayı çıkarırdı resmen, yani o zamanlar sorun yoktu 40ına yakın gaz sancıları başladı . Gaz sıkışmaları vs oldu. Bagırsaklar gelişmeye başlayınca gaz sorunları başlıyor diye biliyorum .
Bulgur pilavı,kuru fasülye bebeğimde gaz yapıyor şimdilik onu farkettim.