susamtanem_ nadidelifora merhaba sıfırı 530 TL benimki de sıfır ama maalesef alındıktan sonra ikinci el sayılıyor 350 ye satacağım nerdeyse 200 TL altı sizin için uygun mu çok kaliteli çok güzel 2 beden inceltliyor ama ben yanlış beden almışım L alacağım bunu satıp
susamtanem_ Bizaa ben size beden endeksini atayım durun daha net olsun mağdur olmayın şimdi ben ne desem yalan olur
haydii susamtanem_ bunun bedeni nedir Ben 1.70 Şuan hamileyim Sezeryan sonrası olur mu Doğumdan sonra 15 kg verip hemen eski kiloma dönüyorum 60
susamtanem_ haydii Merhaba bedeni M beden sezaryenden sonra giyilir elbette ama dikişlerin iyileşmesi falan lazımdır illa ben hiç kullanmadım çünkü yanlış beden sipariş etmişim iade edemedim süresi geçti elimde kaldı