Kızlar 45 günlük bebeğim var kolik durumu yaşıyoruz :(
Dün kayınvalideme gittik bebeğim yine ağladı emzirdim ama susturamadım tam yukarı çıkıyordum biraz masaj ve sıcak uygulama yapacaktım,
Ver bana dedi
Hayır, Yok anne sağol dememe rağmen çocuğu elimden çekti, nefesiyle piş pişşleyerek ve kucağında sallayarak bebeğimin yüzüne üfleye üfleye uyuttu o kadar içime dokundu o kadar üzüldüm ki
Sonra nispet edercesine misafirlerin yanında babannesini istiyormuş çocuk dedi :(
Eşime ve misafirlere saygımdan ötürü sesimi çıkarmadım yukarı çıkıp ağladım (eşim bahçede diğer misafirlerin yanındaydı o sıra duymadı)
Eşime bu durumu anlattım onun adına özür diledi ama içim soğumadı gerçekten yetersiz hissettim..
bu durumda siz geleceğe dönük ne yaparsınız destek msjlarınızı bekliyorum :((