Ben kış için 3 tane aldım 1 tog defacto, 1.6 tog defacto, 2 tog ebebek. Ev 22 derece altı ise bence 2 tog ebebek ya da 1.6 tog defacto alabilirsiniz. 2.5 toglar kaba oluyor ama benim aldıklarım çok kaba gelmedi bana. 1 tog ince geldi açıkçası bilmiyorum 22 derece üstüyse olur anca bence. Ben içine sadece zıbın giydiriyorum bu arada hani pijama vs giydiren varmış 1 toga onu denemedim. 2 beden büyük aldım gayet iyi oldu. Bebeğim 6 aylık 1 yaş aldım ben. Hiç terlemiyor üşüdüğünü de sanmıyorum sıcak oluyor ensesi falan.