Ardenaden Amin inşallah 🤲 Ben özellikle emme durumunu sormuştum emsin mı tekrarlatma yapar mı diye, emmeyle alakası yok dedi. Ameliyat zamanı kanama olmasin diye emme yasaktı sadece damarı kasmasin diye. Yani doktorunuza güvenin bence , doktor talimatları önemli, evet bazı kötü örnekler görebiliyoruz ama bir doktora güvenim en azından tamamıyla kafa karisikligindan sıyrılarak onun talimatlari ile ilerlemek bana mantıklı geliyor. Doktorumuz doçent ti. Özellikle cocuklarda geniz eti durumlarina bakıyordu. Yani demem o ki, doktorunuz ilaçlarla kucultulebilir görüyorsa devam edin ama ameliyat kaçınılmaz diyorsa da çocuğun rahatlaması için beklemenin alemi yok. Evet kimse ameliyat istemez ama eğer işlevsel çalışmayan bir organ varsa neticede, işitme kaybi ,büyümede gerilik, uyku bozukluğu sebebiyle psikoljik olarak bozukluk şeklinde geri dönüşleri olan bir duruma giden bir süreç var. O sebeple doktorunuzla görüşerek büyüme boyutunu değerlendirerek kafa karisikligina mahal vermeden ilerleyin derim ben