Oğlum 7ay 22 günlük. 2 aydır ek gıda alıyor ama doğru dürüst hiçbir şey yemiyor. En son çare pankek tarzı kendi yiyebileceği şeyleri önüne koyuyorum oynuyo, arada bi iki tane de ağzına atarsa iyi bari diyorum. Özellikle kaşık gördü mü ağzını kitliyor, deneyimli annelerin yardımına ihtiyacım var :(