Merhaba hanımlar 10 ay önce sezeryan doğum yaptım ve 5 aylıkken adet olmaya başladım düzenli oluyorum genelde pek sarkmaz normal de 16 17 oluyorum ayın ama olmadım bir türlü dün adet olduğumu farkettim 5 gün gecikme normal mi bir de adetliyken hamilelik testi yapan var mı ? Teşekkür ederim şimdiden :)