Hanımlar merhaba, ilk kızım 2.5 sene sadece meme emdi mama 1 kez bile içmedi. Şimdi 4 yaşında ve her hafta hasta. 2. Kızımı büyütüyorum şimdi, meme reddi yapıyor ben de mama vermeye başladım. Bağışıklığı düşük olur diyorlar çekiniyorum. Mama ile büyüyen çocuklarınızın bağışıklığı nasıl oldu? İlk kızım anne sütü alırken hastalanmadı ama kreşe başladığından beri hep hasta anne sütü almasına rağmen. Yani gelişimi bağışıklığı nasıl oluyor mama alan bebeklerin tecrübelerinizi yazabilir misiniz