Kızlar sabah 5 civarında suyum geldi duş aldım hastaneye gittim normalde özelde yapmak istiyordum ama daha önce gittiğim özel hastane hiç içime sinmedi çünkü alttan muayene oldum normal doğum için, kadın baktı sonra dedi ki ben anlayamadım gel bir de sen bak dedi kıza sonra bana dedi ki sen kısa boylusun normal doğuramazsın (ne alaka) neyse ben dedim burda doğum yaparsam can havliyle sezeryana alın derim herhalde diye düşündüm vazgeçtim çünkü sezeryanden aşırı korkuyorum kesilmekten falan. Evime en yakın devlet hastanesine gittim sancım var yani dayanamıyorum en yakın neresiyse orası olsun dedim. Bu gittiğim hastaneyi bilmiyorum ilk defa gittim meğerse burada doktor değil de doktorluk öğrencileri varmış onlar bakıyorlar ben bunu sonradan öğreniyorum. Beni ultrasona soktu suyuna baktı dedi daha suyu var alttan baktı sonra dedi ki sen akşama anca doğurursun ben iyice korktum bir tane odaya geç dediler gittim orda bir kadın var sezaryen yapmış diyor çok ağrım var cam batıyor gibi karnıma. Ben dedim normal doğurcam hiç oturmadım zaten acıdan oturamadım da sürekli sancılı halimle gezdim gıkım çıkmadı çünkü bağırmaya bile gücüm kalmamıştı o sancıdan artık lavaboya girip oturuyordum afedersiniz ağrım çok az da olsa hafifliyor gibiydi. Gittim dedim beni muayene edin doğurcam yani kurtulmak istiyorum ağrım çok. Odaya geçtim baktı 8 cm açılma olmuş tamam dedi başlayalım. Karşımda 10 15 kişi bana bakıyor doğururken. Doğurtan doktor değil bakın doktor yanındaymış bakıyor talimat veriyor öğrencisine. Neyim ben denek falan mı… Bana diyor sancın geldiğinde ıkın ama ben o can havliyle kurtulmak için durmadan ıkınıyorum ve yırtılmam oluyor. Yırtılmam olmasına rağmen makas atıyor ve doğum gerçekleşiyor. Bitti diye sevinirken dikmemiz gerekiyor diyor sonra anlıyorum kesildiğimi. Dikiyor yanında doktor bakıyor diyor 1 tane atlamışsın tekrar açıp dikiyor ve doktor hiç ellemiyor. Çok acı çektiğim zaman benim sesim çıkmıyor bir şey diyemiyorum, bebeğim doğdu gözüm sadece onu görüyor artık. Neyse bitti kendim kalkıp o halde hiç temizlenmeden odaya yürüyerek gidiyorum. Serumum bitiyor ben gidip söylüyorum her seferinde ve hemşire geç geliyor ya da hiç gelmiyor. Ben de çıkıp gidiyorum bir şey yapmadıkları için. Bir süre sonra oturmuyorum dişlerimin ağrısından ve özele gidiyorum bakıyor enfeksiyon kapmışım ve çok dişik atılmış, kesiyor dikişleri ondan sonra oturabiliyorum. Afedersiniz sürekli tuvaletim geliyor doğumdan sonra. Yaptıktan sonra iç çamaşırım ıslak oluyor idrar kaçırmak mı bilmiyorum. Bunun için de doktora gitmeyi düşünüyorum ama emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum. Böyle yani benim için çok kötü bir doğum oldu ve travma yarattı şuan çok psikolojim bozuk ve korkuyorum tekrar doğurmaya