Kızlar ben şu son sur olaylarından sonra toparlanamadım. Önce narinle başladı sonra Tekirdağ’da sıla bebek sonra sur olayları. Sonra tesadüfen çağla tuğaltay denen dosyayı öğrendim. Ekşi sözlükte son 2 ayda 750 sayfa entry girilmiş nerdeyse. Her gün girip yeni bir şey yazılmış mı diye bakmadan duramıyorum. Abiden şüpheleniliyor. Düşünsenize bir katil var. Kim olduğu belli değil. Cani kafa kesen 24 yıldır bulunamıyor. Şu an türkiyenin herhangi bir yerinde olabilir. Bazen acaba evde bile zarar görür müyüm diye uykum kaçıyor. Eşimin çalıştığı günlerde eşim eve gelene kadar uyuyamıyorum. 5. Katayım düşüncelerim çok mantıksız. Kim niye gelip benim kapımı çalsın kimse duymadan bana ve çocuklarıma zarar versin dimi. Her gün bunları diyorum saçmalıyorsun Esra diye ama hala eşim evde yokken uyuyamıyorum. Hala arada x te kdınlar öldürülürken kadınlar yaptıkları yanlış seçimlerden öldürülüyor diyenler neyden cesaret alıyorsa ondan korkuyorum sanırım. Evet mantıksızlığın farkındayım. Belki hayatının bir döneminde benim şu an hissettiğim gibi hisseden kardeşlerim varsa belki bir cümleleri etkili olur farkındalık yaratır diye buraya da yazmak istedim. Var mı önerileriniz, nüanslarınız, düşünceleriniz durumumla ilgili?