nursile Bu sabah kalktığından beri ara ara hırıltılı nefes alıpveriyor . Öksürük ateş falan yok ilk defa başıma geliyor doktora götürmeli miyim
Mavigokyuzu nursile hırıltılı solunum varsa mutlaka doktora götürmelisiniz. Doktorumuz bronşit veya pnomokok açısından değerlendirmeli. Hırıltılı solunum önemlidir. Cigerlerdeki broslarin doldugunun belirtisidir. Tedavi edilmelidir.
uzay7 Benim bebeğimde 3 aylık kontrolde doktor kendisi farkedip söyledi normal zamanla geçecek diye kontrole az varsa bekleyin isterseniz
mom42x Valla doktorlarda kafayi yemis 2 aylıktı bizde öyle oldu hırıltıli vardi. Adam dalga gecer gibi bişey yok dedi yolladi. İyi inceleyen bi doktora gelirsen bakar da burnunu acmayi öneriyolar. Fizyolojik serumla baska bişi değil .
rana0234 mom42x serum fizyolojik yeterli mi?Nasıl temizlemek gerekiyor,başka bir şeye ihtiyaç var mi?
Mavigokyuzu rana0234 ağızdan gelen hırıltı ciğer problemidir. Burnunu da açsanız maalesf fayda göremezsiniz
mom42x Tek doktorla kalmadim ben . İlcede yaşıyorum adamlar ondan rahattırlardir belkide meslekleriyle. Gidin bi gosteririin tarif ediyolar zaten. Daha kötü olmadan bi gosterin bebişi . Allhim esirgesin bütün yavrularımizi.