Dün 2.5 yaşında ki oğlumu çocuk doktoruna götürüdm boy 95 cm kilo 10 kiloya kadar düşmüştü nerdeyse acilen devlet destekli raporlu mama başladık ama bademcikleri çok çok büyük olduğunu bi kbb gitmemiz gerektiğini söyledi izmride kbb randevu bulamıyorum tepecik egitim araştırma çok öneriyorlar nasıl yapmam gerek kardeşim orda stajerlik yapıyor acaba yardımcı olurlar mı randevusuz gitsek